úterý 20. října 2015

Hecni to - jak pokračuju....

      Pokračování mojí dávky zdravého životního stylu a sportu a všeho kolem. Už je to asi 20 dní co jsem o tom nepsala. Popravdě jsem nevěděla jestli vůbec mám. Všude kolem slyším nebo čtu, že je to supr čupr jednoduchý jen se do toho dostat a vytrvat. No řeknu vám jednoduchý to fakt není. Výmluvy typu nemám čas, jsem unavená, nemám prostory používám dost často. Ale řekněte mi kam to cvičení a vaření zdravých jídel mám nacpat když mezi školou a prací mám hodinu čas a z toho půl hodiny jedu šalinou buď do školy nebo do práce. Teď si říkáte zase samá výmluva... A večer se domů dostanu o půl 10 a jsem ráda že jsem ráda :D. Do toho mi ani nepomáhá můj zdravotní stav a ani situace kolem mě nejsou v tom nej rozpoložení. A proto jsem se dostala spíš na tu druhou stranu mojí hecni to challenge, 3 kila nahoře. Yeaayh....A vlastně proč ne, alespoň jsem se zateplila :D 
      A i když vím, že to hecnou fakt jde tak stejně je přece jednodušší koupit si něco na rychlo k jídlu než stát u plotny půl dne. Ano vím, že je to pak super pocit sníst si co si uvařím a že je to i zdravý, protože vím co jsem tam dávala. Pro mě je snadnější si to koupit teda jen momentálně. Moje silná (právě že vůbec není silná) vůle mi chce asi dopřát.
      Taky si myslím, že přesně tohle neprožívám jen já a že je nás tady spousta takových. A proto jsem se rozhodla o tom napsat, protože na internet se nemají psát jen ty dobrý pokroky, ale musíme se ukázat i z té druhé stránky když se to prostě nepovede. Nikdy jsem neřekla, že jsem tlustá, že bych měla zhubnout. Ale chtěla jsem se cítit prostě líp. Jednou se k tomu vážně propracuju a bude mi tak kráásně. 


Tak upřímně kdo je na tom jako já? 
Vaše Mischel 
      

Žádné komentáře:

Okomentovat