sobota 10. října 2015

Max Factor 2000 calorie

      Stále jsem nenašla tu pravou řasenku u které bych skončila a nekupovala si žádnou jinou. Minulý měsíc jsem měla řasenku od Yves Rocher Sexy Pulp  která byla dobrá, možná i skvělá jen se mi nechtělo dávat skoro 400 za řasenku. Proto jsem si na parfums.cz koupila řasenku od Max factoru 2000 calorie. Všemi opěvovanou řasenku.
      Řasenka na první pohled působí minimalisticky a nenásilně. Kartáček je naprosto obyčejný a i kvůli tomu jsem si řasenku pořídila. Nejsem zastánce těch novodobých umělohmotných kartáčků. Když jsem řasenku otevřela kartáček byl docela dost mokrý. To mě moc nepotěšilo...Preferuji spíš ty sušší nebo takovej střed ani mokrý ani suchý. Mám ráda když si můžu řasenkou pročesat řasy několikrát za sebou aniž by se slepily. Asi týden jsem s ní bojovala. Jakože fakt hodně protože byla fakt dost mokrá a po každým pročesání se mi řasy slepily a musela jsem je pročesávat čistým kartáčkem. 
      No když už jsem si ji koupila tak ji přece vypotřebuji. Řasenka asi po 2 týdnech začala mít tu správnou konzistenci pro mě. Kartáček už nemusím ani otírat o vršek abych utřela přebytečnou náplň. Svoje řasy přetírám 3 vrstvami, mám radši výraznější řasy.
     Tahle řasenka má svoje plusy a mínusy. Plusem určitě je cena 145 Kč (teda na parfums.cz aspoň), dál to je její barva je černočerná a odličuje se taky krásně. Mínusem je pro mě to, že když je úplně nová je dost mokrá a taky když si během dne nakapu kapky do očí tak vždycky pustí nějakou částečku a mě pak škrábou v očích. Ale i to se dá nějak přežít přece jen není voděodolná.
     Řasenku používám cca měsíc a sama jsem si na ni udělala názor. Musím říct že za tu cenu je fakt super a určitě si ji ještě někdy koupím, ale nestane se moji vysněnou řasenkou. Na vysněnou řasenku si hold ještě chvilku počkám. 

Konečný look.

Jaký máte názor na tuhle řasenku? Love or Hate ?
Vaše Mischel 




2 komentáře:

  1. Jsi nádherná!! :) A závidím ti tvé řasy :) !!
    http://elenvankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat