středa 4. listopadu 2015

Outfit of the day N°1


      Ahoj, jsem tu zas já a můj outfit of the day. Je začátek listopadu a stupně na teploměru pomalu, ale jistě klesají k mínusu. Ale za oknem to vypadá stále krásně. Slunko svítí a hřeje a mě to nutí oblékat si ještě letnější kousky. U mě zvítězila košile s mini srdíčkama a černé rifle s vyšším pasem. Kožené bundy se taky zatím nehodlám vzdát. Přece jen je ještě podzim a ne zima. I když jsme dneska naměřili -2°C. Celý outfit jsem doplnila huňatou šálou neboli dekou jak kamarádky říkají. Boty na menším podpatku s vybíjením už přesluhují, ale stále jsou k světu a strašně dobře se v nich chodí. Ještě jsem vzala modrý náhrdelník, který se mi bohužel po cestě do práce rozpadl...a bílé hodinky.
Košile, bunda, boty - Reserved
Náhrdelník, hodinky - Aliexpress
Rifle - Tezenis
Šála - Terranova

Vaše Mischel 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat