pátek 25. prosince 2015

Christmas nails

Je sice po Vánocích, ale já tu mám ještě jeden tématický článek. Doufám, že jste si všichni užili Vánoce na plno a dostali jste od Ježíška co jste chtěli.
23.12. jsem ještě seděla u pracovního stolu a dělala nové nehty. Měla jsem jasnou představu. Bílé s třpytkami a jeden nehet jiný, nejlépe kýčový.. V minulém článku jsem vám ukazovala, že mi z Ali došli na nehty takové lepičky nebo pořádně jsem nevěděla ani co to má být. Prostě vánoční motiv na nehty. Bohužel tenhle kýč na nehtech nemám, protože to byla průhledná lepička s obrysem nějakého motivu. Například sněhulák? Tak ten tam měl jenom klobouk, oči, nos. A bílé koule jako tělo nikde nebyly. Takže lepičky vážně nedoporučuji.
Teď už k tomu jak si dělám nehty já. Nejdřív jsem si pilníkem opilovala gelové nehty co jsem měla z minula. Potom jsem si je vyleštila leštícím pilníkovým obdelníkem. Potom jsem nehty natřela base coatem a dala do UV lampy na asi 30s zapéct.
Potom jsem vzala bílý gel a natřela všechny nehty bílým gelem a znova vytvrdila. Já si dělám takhle 3 vrstvy toho bílého nebo jakéhokoliv barevného gelu, protože některé tolik nekryjí a taky z důvodu, že mám slabé nehty a často se mi lámou.
Dalším krokem je přetření nehtů top coatem a zároveň jsem na něj nastříkala třpytky a vytvrdila v lampě. Tyhle třpytky mám ze stránky Nani-nails. Je to celkem vymakaná věcička tahle ta pumpička se třpytkama. S tímhle udělátkem mám nehty raz dva ozdobené.
Znova jsem přetřela top coatem, aby se mi třpytky víc zafixovaly a dala znova zapéct.
Teď už jen trošku obrousím leštičkou, aby se mi třpytky nikde nezachytávaly, přestříkám cleanrem, abych se zbavila prachu, utřu, znova přetřu top coatem, aby se nehty krásně leskly, vytvrdíme a hotovo. Teď už jen konečná péče olejíček na kůžičku kolem nehtů a krém na ruce.
Ono se to může zdát jako strašně složité, ale vážně není. Asi před 2 roky jsem ještě chodila k manikérce a nechávala jsem u ní každý měsíc 300Kč. Takhle když si dělám nehty sama mě to vyjde na ani ne 50Kč a to ještě přeháním. Nejdražší je na tom jen ten prvotní nákup pak už vlastně nic nepotřebujete. Občas ještě trpělivost na začátek. 

Preferujete gelové nebo přírodní nehty?
Vaše Mischel




7 komentářů:

  1. To je dokonalý nail art :)
    Já mám radši přírodní nehty :)

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii:) Je pravda, že přírodní jsou přírodní, ale když jsem jednou zkusila gelové už nechci žádné jiné :)

      Vymazat
  2. Dokonce i vypadají líp než od manikérky. Vím, že si tohle pořizovala moje mamka, ale u ni lenost vyhrává a radši chodí k manikérce pokecat.
    Vypadají fakt luxusně!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Tohle fakt potěší když se má práce líbí i okolí a ne jen mě :)

      Vymazat
  3. Nádherná kombinácia farieb. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat