úterý 12. ledna 2016

Empties N°2

Zdravím děvčata doma se mi už pár týdnu válí prázdné obaly a tak jsem si řekla, že to sepíšu i když je toho pomálu.


   Dekorativní kosmetika

Jako první tam mám dva laky jeden od Avonu a druhý od Gabrielli Salvete. Ten od Avonu už mám x-let a skoro vůbec jsem ho nepoužívala strašně smrděl a vydrž taky nic moc, celkově s laky od Avonu nemám dobrou zkušenost takže už si žádný nekoupím.

Lak do Gabrielly Salvete whitener měl vybělit zažloutlé nehty. Svojí roli splnil na jedničku, výdrž taky špičková a je to snad můj první lak, který jsem spotřebovala. Celkově mám od Gabrielly laky ráda dlouho vydrží, skvěle kryjí a ty barvy za mě Top není mi líto těch peněz.

Dále tam mám už asi x-té balení řasenky Big Boom od Astoru toto je můj svatý grál, málo která řasenka mi tak natočí zhustí a prodlouží řasy. Vždycky se k ní vracím a nedám na ni dopustit určitě ji tu nevidíte naposledy :)

Make up od Rimmelu tady jsem tak nějak na vážkách, tento make up používám už několik let vždycky jsem s ním byla nadmíru spokojená ale teď? Divně olejovitá konzistence, ty odstíny co jsem používala na mě nesedí, výdrž taky nulová ještě dělá mapy. Mám pocit, že mám na tváři masku což jsem dřív nemívala. Jsem docela zklamaná a asi se k němu jen tak nevrátím.

 Vlasová kosmetika

Mám můj svatý grál, o kterém sem se zmiňovala u vlasové péče.
Je to tepelná ochrana od Lorealu taky už mé x-té balení. Krásná vůně, vlasy ochrání a vydrží dlouho rovné.

Pak jsem na zkoušku vzala suchý šampon od Toni&guy měli ho v Tetě v akci za 50kč. Byla jsem mile překvapená, nejsem zastáncem suchých šamponu, ale i já sem musela povolit, protože ne vždycky si stihnu tu hlavu umýt a toto byl příjemný pomocník :). Teď mám v plánu zkusit Batiste tak jsem zvědavá jestli bude lepší nebo se vrátím k Tonimu.

Tělová kosmetika


Mám nějaký olejíček na celulitidu od Weleda a jako klobouk dolů, neříkám, že by mě to zbavilo celulitidy to bych pro to  musela udělat víc než se jen mazat. Ale krásně to pokožku zvláčnilo byla krásně hebká a pak jsem byla jak miminko :). Jen ta cena je docela vysoká jen za 100 ml je to od 400Kč a výš a ubývá to docela rychle :(. Každopádně pořídím si další třeba pak zmizí i ta celulitida :D

A jako poslední pěna od Gillette. Byla tak dobrá, že jsem si koupila další jen trošku jinou a myslím, že už si ani jinou kupovat nebudu :)

Můžete mi dolu napsat jak vy bojujete proti celulitidě :D 
Beru všechny typy a rady :)
Mějte se krásně 
vaše Moňa


Žádné komentáře:

Okomentovat